FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN - FAQ

Q : WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
A : Van zodra we de betaling ontvangen hebben, sturen we je bestelling binnen 14 dagen op. Betalingen met kredietkaart zijn natuurlijk sneller bij ons dan overschrijvingen.

Q : HOE KAN IK OVERSCHRIJVEN ZONDER EXTRA KOSTEN ?
A : Europese banken rekenen geen extra kosten aan voor Europees bankverkeer, mits gebruik van IBAN (International Bank Account Number) en BIC (Bank Identifier Code). 

Q : HOE KAN IK BESTELLEN IN 10 EENVOUDIGE STAPPEN ?
1. Selecteer in de linkerkolom uw favoriete artiest
2. Selecteer uw favoriete product(en) in gewenste maat en aantal
3. Voeg toe aan het winkelmandje
4. Kies uw regio en verzendwijze
5. Klik links onderaan op ‘bestel’
6. Registreer met uw e-mailadres en wachtwoord
7. Vul uw gebruikersgegevens in (enkel bij eerste bestelling)
8. Bevestig uw bestelling en kies uw betaalwijze
9. Bij online betaling wordt u doorgeschakeld naar een beveiligde website;
Bij (inter)nationale overschrijving krijgt u de bankinformatie
10. Meteen na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail

Q: WAT ALS MIJN GEWENSTE MAAT ER NIET IS?
A: What you see is what you get!  Soms komen er wel maten bij dus hou het artikel een tijdje in de gaten.

Q : HOE KAN IK BETALEN ?
A : Bij online betaling wordt u doorgeschakeld naar een beveiligde website en
kan u kiezen uit VISA, MasterCard, KBC-Online en Paypal;
Bij (inter)nationale overschrijving krijgt u de bankinformatie

Q : NAAR WELKE LANDEN VERZENDT ROCKMERCH.BE DE BESTELLINGEN ?
A : We versturen bestellingen naar elk land in de wereld. Verander de transportkosten om te zien hoeveel het kost om buiten België en de Europese Unie te versturen.

Q : WAT ALS MIJN - BIJ ROCKMERCH.BE - GEKOCHTE ARTIKEL NIET PAST ?
A : Je kan je product altijd terugsturen binnen de 2 weken na ontvangst, uiteraard enkel als het in uitstekende conditie verkeert, zijnde: ongewassen, ongedragen en onbeschadigd.
Het terugsturen is op jouw kosten. Maar laat het ons even op voorhand weten zodat we een goeie regeling kunnen treffen.

Q : MIJN ADRES IS VERANDERD OF IK WIL MIJN NAAM WIJZIGEN, WAAR DOE IK DAT?
A : Als je inlogt kan je via “mijn thuis” al je persoonlijke gegevens aanpassen. Als je problemen ondervindt, laat het ons weten.

Q : IK HEB EEN ANDERE VRAAG !
A : Stuur ons een e-mail!  Dit kan naar